Klachtenprocedure

Bij ons staat klanttevredenheid voorop. Toch kan het in sommige gevallen voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over een product of onze dienstverlening. Dat vinden wij erg vervelend, en we doen er alles aan om het samen met u op te lossen.

Heeft u een klacht? Neem dan gerust contact met ons op door een e-mail te sturen naar:

info@sleepysmiles.nl

Omschrijf in uw bericht zo duidelijk mogelijk wat er aan de hand is en vermeld indien van toepassing uw ordernummer. Wij zullen uw klacht zorgvuldig in behandeling nemen en streven ernaar om binnen 2 werkdagen inhoudelijk te reageren.

Komt u er samen met ons niet uit?

Mocht onze oplossing onverhoopt niet naar wens zijn, dan kunt u uw klacht voorleggen aan WebwinkelKeur. Zij bieden een onafhankelijke bemiddelingsmogelijkheid. U kunt uw geschil aanmelden via de volgende link:

Klacht aanmelden WebwinkelKeur.

Wij hopen uiteraard dat het niet zover hoeft te komen en dat we in goed overleg tot een passende oplossing kunnen komen.

WebwinkelKeur Banner